Livrare pizza

sector 2, Bucureşti

Ingrediente pizza

Martie 2nd, 2012

 

  • aluat pizza: cel mai simplu şi gustos aluat de pizza, făcut din produse de calitate.
  • sos de pizza: un sos foarte foarte bun ce nu se compară cu nici un soi de ketchup, pentru uns pe aluat
  • brânzeturi:
    • mozzarella: este compus integral sau parțial din lapte degresat , și utilizate pe scară largă în industria agro-alimentara. Este făcută din lapte pasteurizat, cu o textură semi-moale şi 100 g au 300 kcal.
    • gorgonzola: este o brânză fementată moale produsă din lapte de vacă şi înobilată cu mucegai albastru (penicilinum gorgonzola). Specifică regiunii italiene care-i poartă numele, faima brânzei Gorgonzola s-a extins în toată Europa fiind apreciată în combinaţi cu paste, pizza, fripturi de vită sau pui sau consumată ca atare, ca desert, alături de alte brânzeturi şi fructe. Gorgonzola are o consistenţă cremoasă şi un gust dens, picant- înţepător.
    • parmezan: realizat din lapte de vacă şi nu poate fi produs decât în perioada aprilie-noiembrie. Cheagurile din lapte de vacă sunt tocate foarte mărunt apoi fierte în zer. Ulterior, brânza este aşezată în forme, în saramură, unde se maturează între 1 şi 4 ani. Cunoscută la noi sub numele de parmezan, parmigiano se foloseşte ras deasupra mâncărurilor de paste sau orez sau tăiat felii foarte subţiri peste salate şi fripturi. Gustul parmezanului este cu atât mai picant cu cât brânza este mai veche iar consistenţa sa este întodeauna tare, fin granulată.
  • legume:
    • ardei gras: este atât de folosit în bucătării, fiindcă el este și sănătos, nu doar la îndemână și ușor de procurat. Vitaminele C și A domină spectrul larg al nutrienților esențiali dintr-un ardei gras roșu, de exemplu. Practic, 100 de grame de ardei roșu gras asigură de 3 ori necesarul zilnic al organismului pentru vitamina C, și 110% din necesarul de vitamina A.
    • ciuperci: o sursă bună de complex de vitamina B (riboflavin – pentru o piele sănătoasă și acuratețe vizuală; niacina – controlează energia eliberată de proteine, carbohidrați și grăsimi și ajută la o funcționare bună a sitemului digestiv și a sistemului nervos; acid pantothenic – pentru producerea hormonului; folate – stimuleaza producerea celulelor albe si rosii in maduva osoasa; vitamina B6 – utilizeaza proteinele pentru construcția tesuturilor; biotina – necesară în eliberarea energiei din grăsimi). Împreună, aceste vitamine ajută la eliberarea de stres, depresie și oboseală.
    • măsline: este una dintre cele mai bune surse de vitamina E, de acizi graşi Omega 3, Omega 6 şi de calciu, măslina rămâne în topul alimentelor foarte sănătoase, fiindu-i de folos omului de aproape 8.000 de ani.
    • carciofi: Anghinarea este o legumă sănătoasă, plină de nutrienţi. Anghinarea este o plantă cultivată cu precadere în zona mediteraneană. Este o sursă sigură de carbohidraţi, calciu, fier, magneziu, fosfor, potasiu, zinc, dar şi a complexului de vitamina B.
    • ceapă: atât de folosit de fiecare dintre noi la gătit, are şi nenumărate proprietăţi terapeutice.
  • carne:
    • suncă: şuncă de porc, cu un gust deosebit.
    • salam
    • ton: Tonul conservat are calităţi nutritive de necontestat, recunoscut fiind ca “un preparat complet şi sănătos, o adevărată sursă de energie, conform nutriţioniştilor. Nu este un produs gras şi nu ridică nivelul colesterolului. Este un produs bogat în fosfor, vitamine şi proteine şi reprezintă o alternativă uşoară şi gustoasă a cărnii.”
  • oregano: condiment şi medicament în acelaşi timp, este un antioxidant deosebit de puternic, cu acţiune antibacteriană, antiseptică, antispasmodică, carminativă, detoxifiantă.
  • peperoncino: Ardeii iuţi au multe substanţe nutritive valoroase printre care se remarcă conţinutul de potasiu şi vitamina A (caroten) .